fredag 17 september 2010

Tema Fredag - Frukt


Tema Fredag

7 kommentarer:

  1. Massor med goda äpplen - riktigt snyggt!

    SvaraRadera
  2. Nu döper jag om fredagen till äpplets dag, det är otroligt mycket fina bilder på den frukten

    SvaraRadera
  3. Ett äpple om dagen .... härligt att kunna plocka hälsa direkt från trädet :)
    http://foto.rudenius.se/post/2010/09/17/Tema-Fredag-Frukt.aspx

    SvaraRadera
  4. Visst är det ljuvligt med egen frukt i trädgården. Jag uppskattar det till fullo. Dock är många av våra äpplen dåliga i år. Plommonen är få men STORA. Du ser ut att få riklig skörd.

    SvaraRadera
  5. Hmmm...jag funderar direkt undrar om det är hennes äppelträd och så ser jag alla barnen hänga och dingla där i grenarna....svensk höst!

    SvaraRadera
  6. Här kan det bakas många äppelpajer ser jag :)
    Härlig bild !

    SvaraRadera
  7. Dags att skörda, ser det ut som. Fin bild.

    SvaraRadera

Tack för att du har något att skriva ;)