fredag 18 juni 2010

Shannara's SaturdayMix #16 - One year ago



In june 2009 we had really hot and lovely weather here and the entire familly lived at the beach all day long. This particular day the thermometer showed 27 degrees celcius IN the water. I had just four weeks left of my sixth pregnancy and enjoyed every second in the water!

For more pictures from june 2009 please visit Shannara's SaturdayMix.

Do you like to show some of your pics too? Just visit Shannara's SaturdayMix and participate. It's really easy!

Want to see other pics with 'HEAT' please visit See it Sunday.

4 kommentarer:

  1. Hmmm... de ser verkligen skönt ut, den värmen skulle jag gärna ha haft idag med :-)
    Ha en fin helg

    SvaraRadera
  2. Det blir att gräva i arkivet men just nu mitt i natten orkar jag inte hämta den externa hårddisken för att kolla in -jag vet hur läget var och misstänker att jag redan vet vad det blir. Vi hade en underbart varma och het sommar i fjol men med lite fysiska orosmoment som lätt blir psykiska genom oron.

    Du verkar har haft det underbart med barnen trots att jag kommer ihåg att jag ibland fick lite oro när barnen var små och att hela tiden ha koll och se var de var när man var på stranden, om det var en välbesökt strand och alla barnen var nakna och såg nästan likadana ut. =)

    SvaraRadera
  3. 27 grader.... Idag är det väl knappt ovanför plusstrecket...
    Ser underbart ut!

    SvaraRadera
  4. Vilka minnen. 27 grader i vattnet, undrar var du var någonstans;-) Härliga minnen iaf.

    SvaraRadera

Tack för att du har något att skriva ;)